Netcees  

Go Back   Netcees > Members List

Schadenfreude has a brilliant futureSchadenfreude has a brilliant futureSchadenfreude has a brilliant futureSchadenfreude has a brilliant futureSchadenfreude has a brilliant futureSchadenfreude has a brilliant futureSchadenfreude has a brilliant futureSchadenfreude has a brilliant futureSchadenfreude has a brilliant futureSchadenfreude has a brilliant futureSchadenfreude has a brilliant future

Schadenfreude Schadenfreude is offline

Dynomite.. DYNOMITE!!

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 7 of 7
  1. Orc
    Today 07:25 AM
    Orc
    Good shit man those snf verses are a nightmare to write. Tought u did dope
  2. balackobama
    09-16-2016 04:49 AM
    balackobama
    Cố Nhậm nhún vai, đi theo tiếng anh cho người đi làm Hai người đàn ông đi
    Ninh Lam Nhân nhìn bóng tiếng anh cho người mới bắt đầu tới con đường nhỏ giữa
    dáng người đàn ông kia học tiếng anh tại hà nội hai hàng cây u tối bên
    trái tim đột nhiên nhói đau, tiếng anh cho người lớn tuổi Cố Tây Lương cởi áo vest,
    hoặc có thể nói, từ trước tiếng anh cấp tốc sắn ống sơ mi lên khuỷu
    tới giờ nỗi đau ấy chưa từng luyện thi toeic tại hà nội tay. Sau đó, anh đột ngột
  3. Hearder Hearder
    09-07-2016 02:45 PM
    Hearder Hearder
    Drop
  4. Orc
    04-10-2016 01:34 PM
    Orc
    Good battle Schad
  5. Orc
    04-08-2016 09:12 PM
    Orc
    Bro I got no time I sent 12 just match that
  6. Orc
    04-08-2016 04:49 PM
    Orc
    I've 12 at the minute but I'm out. Ill write the other two on the phone and her it up soon as I can. Sorry to keep you waiting
  7. Meth
    10-30-2015 10:21 AM
    Meth
    Just wanna let you know your voting on everything has not gone unnoticed

    I appreciate it bro.

About Me

  • About Schadenfreude
    Record
    41-19
    Champed1
    - Netcees Battle League
    Champed2
    - BA Tag Team Titles
    Champed3
    - Lyric Olympics
  • Signature
    Cuidado con las armas, son el trabajo del diablo.

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: Today 04:39 PM
  • Join Date: 09-26-2015

Mentions

02-24-2018
07:17 PM - sraL mentioned Schadenfreude in post OFFICIAL HOT OR THOT 2018 PRE-MAG VIDEO THREAD!!!!! LETS FUCKING GOOOOOOO!!!!!!!!!!
... Jay Welsh Orc Schadenfreude Cred Objective ...
02-21-2018
11:04 PM - Schadenfreude mentioned sraL in post LMAO THE OFFICIAL NETCEES.ORG HOT OR THOT? 2018 TOURNEY SIGN-UPS!!!!!!!
sraL how many pics do you...
08:28 AM - sraL mentioned Schadenfreude in post LMAO THE OFFICIAL NETCEES.ORG HOT OR THOT? 2018 TOURNEY SIGN-UPS!!!!!!!
... Schadenfreude ...
02-20-2018
05:05 PM - sraL mentioned Schadenfreude in post What sort of tourney you guys interested in seeing next here?
... Schadenfreude R...
02-16-2018
02:09 PM - Cred mentioned Schadenfreude in post Lyric Olympics: Schadenfreude [c] vs Orc SWAGNFLOW OPEN FOR VOTES!!!
...G & FLOW Orc Schadenfreude
02-14-2018
10:28 PM - Ronin mentioned Schadenfreude in post BA Round 2: Ronin vs Flo Real - OPEN FOR VOTES
Orc Unfukwitable Allen Knight ...
08:35 PM - Schadenfreude mentioned Orc in post Week 10: Chat
Orc What do you need for...
12:28 PM - Orc mentioned Schadenfreude in post Week 10: Chat
...1 Amen For Battling Schadenfreude
02-12-2018
01:54 AM - Schadenfreude mentioned Aero in post Lyric Olympics: Aero [c] vs. Schadenfreude - Schadenfreude WINS VIA DQ
wow wtf bruh? Aero
02-11-2018
05:19 AM - Orc mentioned Schadenfreude in post TWC: Bracket/Discussion
...ashius Allen Knight Schadenfreude Infiltration E Tha R...
02-10-2018
10:43 PM - Schadenfreude mentioned Cashius in post TWC: Bracket/Discussion
I've got 16 ready, Cashius.
12:25 PM - King Karaoke mentioned Schadenfreude in post Black Users Only
...llowing me Aero and Schadenfreude. I fear that this ma...
06:38 AM - Orc mentioned Schadenfreude in post THE WINTER CLASSIC: RND 1 MAGAZINE
...& POWER RANKINGS BY SCHADENFREUDE https://media.giphy...
02-09-2018
01:26 PM - Schadenfreude mentioned Orc in post TWC: Bracket/Discussion
...ya need for the mag Orc?
02-03-2018
03:22 PM - Aero mentioned Schadenfreude in post Black Users Only
King Karaoke Schadenfreude WRATH @chyeahh Goo...
02-02-2018
07:29 PM - Schadenfreude mentioned Sharp in post TWC: Bracket/Discussion
See Sharp even now you're teac...
02-01-2018
10:00 PM - Schadenfreude mentioned Nick James in post TWC: Bracket/Discussion
Unemployed smh, when I decide t...
09:09 AM - Schadenfreude mentioned Amen in post TWC: Bracket/Discussion
...tf do you even care Amen lol?
01-31-2018
11:20 PM - Schadenfreude mentioned Sharp in post TWC: Bracket/Discussion
S/o to Sharp stay to help run thi...
05:04 PM - Schadenfreude mentioned RoastKing in post Reasons You've No Showed
...t from Cali. S/o RoastKing tho, lmao.

Thread Tags

No results to display...

Quotes

02-24-2018
04:39 PM - Schadenfreude quoted sraL in post OFFICIAL HOT OR THOT CHAT/DISCUSSION/SHIT TALKING THREAD
lmao I was tempted to pos...
04:30 PM - sraL quoted Schadenfreude in post OFFICIAL HOT OR THOT CHAT/DISCUSSION/SHIT TALKING THREAD
I know you not scared my nigga, wh...
04:28 PM - Schadenfreude quoted sraL in post OFFICIAL HOT OR THOT CHAT/DISCUSSION/SHIT TALKING THREAD
DUDE WE NEEDED YOU IN ...
02-23-2018
01:57 PM - Amen quoted Schadenfreude in post Lyric Olympics: Schadenfreude [c] vs Orc SWAGNFLOW OPEN FOR VOTES!!!
S’Levels to this shit, your ceil...
02-22-2018
06:20 AM - sraL quoted Schadenfreude in post LMAO THE OFFICIAL NETCEES.ORG HOT OR THOT? 2018 TOURNEY SIGN-UPS!!!!!!!
sraL how many pics do you need, 4?...
12:57 AM - Killing Spree quoted Schadenfreude in post LMAO THE OFFICIAL NETCEES.ORG HOT OR THOT? 2018 TOURNEY SIGN-UPS!!!!!!!
imgur.com how the fuck do i u...
02-21-2018
11:21 PM - Schadenfreude quoted Innovator in post yo the irs wrongfully took my entire federal & state refund
See socialism does work D-D...
02-20-2018
10:33 PM - Schadenfreude quoted sraL in post What sort of tourney you guys interested in seeing next here?
HOT OR THOT? 2018 sign up...
02-17-2018
09:55 AM - Aero quoted Schadenfreude in post TWC: Bracket/Discussion
I've lost every time I pre wrote. ...
02-15-2018
04:43 PM - Orc quoted Schadenfreude in post Week 10: Chat
Orc What do you need for the mag? ...
01:19 PM - wasim quoted Schadenfreude in post Cashius vs Schadenfreude - CASHIUS WINS
Yea.. Fucking shame that ya cam...
02-14-2018
09:45 AM - Schadenfreude quoted Elemental P in post flat earth theory shit
Hot dumpster sauce. I ain't buyi...
02-13-2018
08:37 PM - Barcotic quoted Schadenfreude in post The Winter Classic round of 16 is UP!!!!
Fulfilled my duty.
02-12-2018
11:06 PM - Schadenfreude quoted Wun Hunnid in post BA Tourney Mag Round 1 Wrap Up
Yall aint shit... S'fucked up. ...
10:05 PM - Schadenfreude quoted Wun Hunnid in post BA Tourney Mag Round 1 Wrap Up
can i hop in this tourney? N...
08:36 PM - Schadenfreude quoted Infiltration in post Infiltration vs E Tha Real - INFILTRATION WINS
...They don't call him Infiltration for nothing, Pedo kn...
08:11 PM - Schadenfreude quoted ill nik-A in post Sour Joog vs ill nik-A - SOUR JOOG WINS
He gone silent cos he steaming...
02-11-2018
12:24 PM - Allen Knight quoted Schadenfreude in post Hey guys
Lama was battling as Junto a year ...

All times are GMT -4. The time now is 11:36 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.
Google+