Netcees  

Go Back   Netcees > Members List

sraL has a reputation beyond reputesraL has a reputation beyond reputesraL has a reputation beyond reputesraL has a reputation beyond reputesraL has a reputation beyond reputesraL has a reputation beyond reputesraL has a reputation beyond reputesraL has a reputation beyond reputesraL has a reputation beyond reputesraL has a reputation beyond reputesraL has a reputation beyond repute

sraL sraL is offline

PRESIDENT LARS

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 27
  1. Sammy
    11-01-2016 09:58 AM
    Sammy
    Hey bro, will the next season of AOWL be starting sometime soon?
  2. Muff
    10-06-2016 05:15 PM
    Muff
    I broke up w/ ol girl today bruh

    Shit was pretty bad

    I'm content though.

    I'm a better person now. I can do better

    Iono why I'm telling you but u like one of few that know the story

    These hoes are something else yo. How did u manage

    Fyi she wasn't fucking around on me yo. Just mad sketch behavior culminating in me finding out she been lying to me king.

    Then she wanna get mad that I found out lol.
  3. Slechtn
    09-30-2016 01:20 PM
    Slechtn
    yo can i get help with my avy? lol
  4. I <3 DICK
    08-14-2016 11:23 AM
    I <3 DICK
    name change to something else ?
  5. asylum
    06-17-2016 03:11 AM
    asylum
    check ur pms bud.
  6. SMaSH
    06-01-2016 01:10 PM
    SMaSH
    Now who ain't responding.
  7. hocdohoa
  8. Toil
    03-10-2016 05:43 PM
    Toil
    Sup man.
    How's it going? Good to see some names I recognise. What happened to Lama?
    Is this the last retreat of text battling or are there others?
  9. Meth
    11-30-2015 09:16 AM
    Meth
    If u get a chance vote on Knux v Jun n FB homie
  10. JESODIST
    10-28-2015 05:26 AM
    JESODIST
    Nice raps bro, that style is all around the site these days

About Me

  • About sraL
    Location
    CRUMPETVILLE
    Record
    16-1
    Champed1
    - Gimmick Battle League
    Champed2
    - The Winter Topical
    Champed3
    - Topical Martyrs
    Champed4
    - Lime Green Poetry Association
  • Signature
    Quote:
    Originally Posted by Just C View Post
    I can't lie though man you got a nice looking dick. threat of hands rescinded.

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: Today 11:16 AM
  • Join Date: 08-04-2014

Friends

Showing Friends 1 to 5 of 5

Mentions

10-20-2017
11:16 AM - sraL mentioned Pinot Grij in post Round 2 Disc/Predictions/BEEF
Pinot Grij you blessing us with...
10-19-2017
06:19 PM - sraL mentioned Ullr in post Round 2 Disc/Predictions/BEEF
...e we usually would Ullr promised us all a vi...
10-12-2017
04:18 PM - Innovator mentioned sraL in post League & Tournament Idea.
...has LMAO’ed in. sraL
10:33 AM - trap mentioned sraL in post Diesel vs SPREE
...Get at me fam..) sraL Yeah, this is def...
10:29 AM - trap mentioned sraL in post YO REAL TALK, REST IN PEACE TO "E" OF FIENDWORLD/BEATSRHYMESLIFE
...those sites. Also, sraL what happened to flu...
10-11-2017
07:43 AM - MMLP mentioned sraL in post Eminem vs Trump
Knew sraL would hate it haha! ...
10-10-2017
12:19 PM - oats mentioned sraL in post Roast of Aero
... my knowledge, only sraL has posted a dick pi...
10-08-2017
10:56 AM - symetrik mentioned sraL in post ROUND 1 MAG FT: MMLP & SRAL
...d. it hurts me that sraL thinks I'm an alias
07:09 AM - Ullr mentioned sraL in post ROUND 1 MAG FT: MMLP & SRAL
... doing this mag btw sraL and MMLP btw expect ...
10-07-2017
09:39 PM - Innovator mentioned sraL in post LMAO IM DRINKING WITH MMLP RIGHT NOW... WHAT QUESTIONS DO YOU WANT ANSWERED IN A BLACK AUGUST MAG?
sraL MMLP appreciate the ...
10-06-2017
05:15 AM - sraL mentioned Destroyer in post Destroyer vs Mr. J - DOUBLE NS
Destroyer Mr. J get your 10 l...
05:14 AM - sraL mentioned Ness in post Ness vs Ullr - Ullr wins
Ness you have two hours
10-05-2017
07:43 AM - Genocide mentioned sraL in post Dont Flop is deadddddddddd as fuck
...ht after work. Hey sraL.. I really need link...
10-04-2017
07:48 AM - sraL mentioned MMLP in post Dont Flop is deadddddddddd as fuck
...feature=youtu.be MMLP Seyance @eng @the ar...
10-03-2017
10:26 AM - sraL mentioned TYSON in post LMAO I JUST REALISED DAGEL IS BACK IN OUR MIDST, HIDING UNDER THE NAME "THE VILLAIN"
...C queen yo? lmao TYSON to confirm?
09-30-2017
12:53 PM - sraL mentioned YDK in post Round 1 Disc/Predicitons/BEEF
...nes ready, I'm done YDK lemme know if you w...
09-29-2017
05:52 PM - sraL mentioned YDK in post Round 1 Disc/Predicitons/BEEF
I'm 28 lines in YDK prob gonna max out

Thread Tags

12-10-2015
03:12 AM - Meth tagged sraL in thread Finals: Junto vs. ill nik-A - ILL NIK-A WINS

Quotes

10-20-2017
05:11 AM - sraL quoted Ullr in post Round 2 Disc/Predictions/BEEF
I can't do video but I ca...
10-18-2017
10:46 PM - Rugged quoted sraL in post Dizaster vs Oxxxymiron dropped early this morning.
Not fussed, just amazed a...
04:05 PM - sraL quoted trap in post Dizaster vs Oxxxymiron dropped early this morning.
It got less impressive as...
04:04 PM - sraL quoted Rugged in post Dizaster vs Oxxxymiron dropped early this morning.
why you fussed bout the vie...
03:15 PM - trap quoted sraL in post Dizaster vs Oxxxymiron dropped early this morning.
lmao I didn't think I'd l...
10-10-2017
01:45 PM - quoted sraL in post Round 1 Disc/Predicitons/BEEF
looking like Pizza Hut...
11:53 AM - quoted sraL in post Roast of Aero
lmao brb, just signing up...
11:46 AM - sraL quoted in post Roast of Aero
Your such a dumbfuck,...
10:19 AM - sraL quoted in post Roast of Aero
No more like to conti...
09:30 AM - Amen quoted sraL in post Roast of Aero
lmao its not much of a de...
09:19 AM - quoted sraL in post Roast of Aero
lmao its not much of a de...
09:16 AM - sraL quoted Amen in post Roast of Aero
Agree with the social med...
10-06-2017
10:59 AM - $chein Dolla $ign quoted sraL in post White bitches are
pretty sure he has a side...
08:09 AM - Amen quoted sraL in post White bitches are
pretty sure he has a side...
10-05-2017
05:18 AM - sraL quoted trapezoidal in post Dont Flop is deadddddddddd as fuck
I don't know if you've heard thi...
10-04-2017
03:33 PM - trapezoidal quoted sraL in post Dont Flop is deadddddddddd as fuck
not sure if many/any have...
07:34 AM - sraL quoted trapezoidal in post Round 1 Disc/Predicitons/BEEF
Lol, no-one is reading 96 lines,...
10-03-2017
01:07 PM - trapezoidal quoted sraL in post Round 1 Disc/Predicitons/BEEF
lmao I wrote two verses o...
10:26 AM - sraL quoted Innovator in post LMAO I JUST REALISED DAGEL IS BACK IN OUR MIDST, HIDING UNDER THE NAME "THE VILLAIN"
Is that a spade on this Niggas...
08:25 AM - YDK quoted sraL in post Round 1 Disc/Predicitons/BEEF
lmao I wrote two verses o...

All times are GMT -4. The time now is 11:08 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd.
Google+