Netcees  

Go Back   Netcees > Members List

Amen Amen Amen Amen Amen Amen Amen Amen Amen Amen Amen

Amen Amen is online now

⚉ ✟ ♚♠ ƌꝛⱸ ♠♚ ✟ ⚉

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 4 of 4
  1. Orc
    02-15-2018 11:26 AM
    Orc
    Yeah man thank you
  2. Orc
    02-15-2018 10:16 AM
    Orc
    Review be dope if u could
  3. Allen Knight
    02-06-2018 06:51 PM
    Allen Knight
    didnt that time lol but it was a dope battle tbh
  4. Killing Spree
    08-09-2016 08:06 PM
    Killing Spree
    You belong in this senior center. Fuck boy

About Me

  • Signature
    Ⓓⓡⓔ

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: Today 10:15 AM
  • Join Date: 05-06-2016

Mentions

02-19-2018
05:19 PM - Amen mentioned Ghost1 in post Black Panther
Ghost1 Blankman came out...
04:52 PM - Amen mentioned uh-oh in post Retirment Plans
...t be around for you uh-oh .
02-17-2018
05:14 PM - Amen mentioned Aero in post TWC: Bracket/Discussion
...t you cowards. Lol Aero
04:35 PM - Joe Boston mentioned Amen in post Week 10 Magazine: New Start
...Good mag except for Amen battle reviews old g...
09:52 AM - Cred mentioned Amen in post Week 10: Chat
Ok we get it Amen, just make us proud
02-16-2018
06:02 PM - sraL mentioned Amen in post cold war 2.0
...iscarriage recently Amen that's poor form br...
09:13 AM - Amen mentioned Rugged in post just bought some new sneakers
... shower curtain. Rugged - you the only sheep...
02-15-2018
07:13 PM - 2tripple0 mentioned Amen in post just bought some new sneakers
Amen I also bought two...
10:58 AM - 2tripple0 mentioned Amen in post Week 10: Chat
Amen are you trying to pr...
02-14-2018
10:28 PM - Ronin mentioned Amen in post BA Round 2: Ronin vs Flo Real - OPEN FOR VOTES
...le Allen Knight Amen Sour joog Barcot...
12:28 PM - Orc mentioned Amen in post Week 10: Chat
...ration bleak Ghost1 Amen For Battling Schaden...
02-13-2018
12:11 PM - Amen mentioned Aero in post Congratulations to Orc on champing the NBL.
Lmao Aero hating.
03:17 AM - Orc mentioned Amen in post Week 10: Chat
...d an interview. Amen can you come through...
02-10-2018
09:54 AM - Amen mentioned Nick James in post "Estrogen" (Bitches). NETCEES DISS!!! - 2nd attempt at tribute album.
Unemployed trying too hard.
06:38 AM - Orc mentioned Amen in post THE WINTER CLASSIC: RND 1 MAGAZINE
...nt to win this tournament though so he should...
02-09-2018
04:35 PM - Amen mentioned Aero in post Black Users Only
Aero Shut your bitch ass ...
04:27 PM - Amen mentioned Diode in post WHAT IF BLACK PEOPLE NEVER EXISTED?
...You one of the few, Diode LOL One of the few....
06:56 AM - Amen mentioned Aero in post Week 9: Predictions/Chat
...hority. Sonned you Aero, damn.
06:19 AM - Amen mentioned For Battling in post Week 9: Predictions/Chat
...ng in, man. I like For Battling but it's clear why t...
06:11 AM - Amen mentioned For Battling in post Week 9: Predictions/Chat
...ht guy for the job, For Battling - you haven't gained...

Thread Tags

08-12-2016
07:26 PM - I <3 DICK tagged Amen in thread Beyond
08-11-2016
02:30 PM - I <3 DICK tagged Amen in thread Friendship Whoa's

Quotes

02-20-2018
07:47 AM - Amen quoted Nick James in post What sort of tourney you guys interested in seeing next here?
^ ill decipher this n the other...
02-19-2018
10:31 PM - Nick James quoted Amen in post What sort of tourney you guys interested in seeing next here?
...posts for ya bro amens sayin "i love u bi...
09:45 PM - Amen quoted Diode in post What sort of tourney you guys interested in seeing next here?
nah i'm outright sick. let...
08:25 PM - Diode quoted Amen in post What sort of tourney you guys interested in seeing next here?
Change in diet while tryi...
07:15 PM - Amen quoted Diode in post What sort of tourney you guys interested in seeing next here?
I keep ping-ponging betwee...
07:07 PM - Ghost1 quoted Amen in post Black Panther
Ghost1 Blankman came o...
05:58 PM - Diode quoted Amen in post What sort of tourney you guys interested in seeing next here?
Lollll fuck that... Ho...
05:45 PM - Amen quoted Diode in post What sort of tourney you guys interested in seeing next here?
grappling Lollll fuck t...
05:08 PM - Amen quoted wasim in post Retirment Plans
dope sounds promising hope...
04:53 PM - wasim quoted Amen in post Retirment Plans
55. And I’ll have enou...
04:43 PM - Amen quoted wasim in post Retirment Plans
Honest question: Anybody h...
04:06 PM - wasim quoted Amen in post Black Panther
Took my kids to see it. ...
02-18-2018
02:48 PM - Amen quoted Nick James in post Week 10: SIGN INS/SIGN OUTS
in all fairness.. u are pretty ...
11:02 AM - Joe Boston quoted Amen in post Week 10: SIGN INS/SIGN OUTS
Lmao wack pussy. Clearly...
09:41 AM - $chein Dolla $ign quoted Amen in post The Fox grows tired.
You ain’t shit till you...
02:00 AM - Amen quoted Joe Boston in post Week 10: SIGN INS/SIGN OUTS
Sign me out refuse to have Amen...
01:30 AM - Amen quoted Nick James in post The Fox grows tired.
ppl that aint got a lick of tal...
02-17-2018
10:47 PM - Witty quoted Amen in post cold war 2.0
Putin wouldn’t crush Tr...
01:29 PM - sraL quoted Amen in post Festival Season
Lars you fat tho. lmao...
01:09 PM - Nick James quoted Amen in post Week 10: Chat
You can’t front, tho. ...

All times are GMT -4. The time now is 11:20 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.
Google+