Netcees  

Go Back   Netcees > Members List

Ghost1 has a reputation beyond reputeGhost1 has a reputation beyond reputeGhost1 has a reputation beyond reputeGhost1 has a reputation beyond reputeGhost1 has a reputation beyond reputeGhost1 has a reputation beyond reputeGhost1 has a reputation beyond reputeGhost1 has a reputation beyond reputeGhost1 has a reputation beyond reputeGhost1 has a reputation beyond reputeGhost1 has a reputation beyond repute

Ghost1 Ghost1 is offline

Senior Member

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 29
  1. Aero
    07-08-2019 10:00 AM
    Aero
    Don't ever post in one of my battles unless it's a vote. Only time I'm going to tell you.
  2. Ghost1
    07-02-2019 08:08 PM
    Ghost1
    Don't come seeking my approval. Ever. Post a verse in round 2 and maybe I'll revoke my hands on sight policy with u. If u talk about glistening any more cats tho I'll pull up on u on God.
  3. Aero
    07-01-2019 12:32 PM
    Aero
    You enjoyed my verse?
  4. Zunto
    04-16-2019 08:30 PM
    Zunto
    JOIN THE NBL
  5. Ghost1
    03-05-2019 07:43 AM
    Ghost1
    haha indeed. was cool to see u drop a battle. sup big homie.
  6. Dominate
    02-28-2019 10:03 PM
    Dominate
    Bags I presume? What's up brother?
  7. Ghost1
    01-28-2019 03:10 PM
    Ghost1
    send me a baseball autographed by Don Mattingly and we can talk thru this. otherwise hands on sight.
  8. Aero
    01-28-2019 11:18 AM
    Aero
    You really hurt me.
  9. Ghost1
    09-26-2018 08:55 AM
    Ghost1
    lmaooooooo man I pray ur wrong cuz he prolly jizzed in his stupid cammo joggers when I said he was u
  10. ORC
    09-25-2018 05:50 PM
    ORC
    Score definitely barcotic btw man look at his Set ups

    I’m upset

About Me

  • Signature
    Quote:
    Originally Posted by DMS View Post
    My dad once had like 4 beers at a family reunion, and drove us home better than my mom usually drives.
    Not saying being drunk doesn’t mess up you reasoning. I’m turning 20 soon so I haven’t had a drink ever.

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 03-16-2020 05:16 PM
  • Join Date: 01-03-2014

Mentions

03-26-2020
09:36 AM - Da Brayn Lord mentioned Ghost1 in post Hey antaknee
Ghost1 Hey
02-29-2020
08:27 PM - Destroyer mentioned Ghost1 in post What the F 1-2 punchline and INF
...s thread worth it? Ghost1
02-16-2020
11:04 PM - Genocide mentioned Ghost1 in post Thought y’all might appreciate this
uh-oh Ghost1 http://www.youtube...
02-12-2020
11:09 PM - INF mentioned Ghost1 in post LR Tourney Discussion
... Neighbor Ghost1 Plot Des...
02-02-2020
11:09 PM - Genocide mentioned Ghost1 in post Tunechi: Funeral
...hole album then ya, Ghost1 might be right tho. ...
01-20-2020
02:16 AM - INF mentioned Ghost1 in post Week 1 MINI-MAG ft Incredible
...t Sharp Ghost1 Also ...
01-19-2020
09:11 AM - Da Brayn Lord mentioned Ghost1 in post Did bags die of aids yet?
...d made you to be. Ghost1
01-17-2020
11:27 AM - Genocide mentioned Ghost1 in post Living robots made with dna.. And concrete that can heal itself. Yo... Wtf is going on man???
Ghost1 Indeed brother. Happ...
01-13-2020
12:11 AM - Answer mentioned Ghost1 in post Did bags die of aids yet?
Ghost1
12-03-2019
01:07 PM - Ghost1 mentioned Exis in post The Flu + The Irishman (netflix)
Exis had gotten this same...
11-30-2019
11:12 PM - Ouch mentioned Ghost1 in post 52 books 2020 challenge
Ghost1 I haven't read shit ...
11-25-2019
09:33 AM - Ghost1 mentioned ORC in post 52 books 2020 challenge
... dope shit doggy ORC whats the best bo...
11-07-2019
10:00 PM - Live heat mentioned Ghost1 in post The hand speed’s ridiculous -
...o tuck Ghost1 is swole as fuck tho...
11-03-2019
12:56 PM - Zunto mentioned Ghost1 in post Ghost1
Ghost1 you a fan huh? Jus...
10-17-2019
04:11 PM - ORC mentioned Ghost1 in post 52 books 2020 challenge
...Hoping to get to 52 Ghost1
09-26-2019
03:39 PM - Ghost1 mentioned Candy in post lets do some more text
...me bars tho Ouch Candy maybe don't post any...
09-12-2019
08:48 PM - big baby mentioned Ghost1 in post Def gonna hop on gear
...gs still lifts more Ghost1 thoughts
08-30-2019
05:10 PM - Sharp mentioned Ghost1 in post OFFICIAL SINACOG OPEN MIC THREAD
seth Ghost1 this is a premier ol...
08-26-2019
03:57 PM - Aero mentioned Ghost1 in post My girlfriend said I was clumsy...
....

Thread Tags

No results to display...

Quotes

03-13-2020
10:51 PM - Ghost1 quoted Aero in post Bets on who gets that corona first here at ncs...
Play me in chess on chess...
04:50 PM - Aero quoted Ghost1 in post Bets on who gets that corona first here at ncs...
What number is this my guy?...
11:33 AM - Answer quoted Ghost1 in post Bets on who gets that corona first here at ncs...
What number is this my guy?...
11:30 AM - Ghost1 quoted Aero in post Bets on who gets that corona first here at ncs...
I don't wish this on anyo...
03-09-2020
04:13 AM - Ouch quoted Ghost1 in post What the F 1-2 punchline and INF
Yah be doing ouch wrong lol...
03-01-2020
11:20 PM - Pharaohs Army quoted Ghost1 in post immuna shove my dick her cervix
ur a sober shell of ur form...
02-28-2020
07:06 PM - Witty quoted Ghost1 in post immuna shove my dick her cervix
Look bud U had a good ru...
02-14-2020
02:54 PM - Aero quoted Ghost1 in post Aero
aeros a ski instructor in N...
01:54 PM - Blue Bayou quoted Ghost1 in post Aero
aeros a ski instructor in N...
02-13-2020
10:24 AM - Ghost1 quoted PancakeBrah in post Okay... So I'm still alive Obv. Just got a new job for $18/hr
The alcoholic loser posters got ...
02-12-2020
09:11 AM - Amen quoted Ghost1 in post guy pulled a knife out on me last week
What's ur fucking probably?...
02-11-2020
10:04 AM - Sharp quoted Ghost1 in post Ouch should be disqualified
wwhat is the infraction lev...
09:35 AM - Blue Bayou quoted Ghost1 in post blue bayou should get reprimanded
gonna have to side with ouc...
01-29-2020
07:45 PM - Genocide quoted Ghost1 in post Trump
Neegah ur brain is milk lol...
01-28-2020
01:23 PM - Da Brayn Lord quoted Ghost1 in post Trump
Yea iits only an injection ...
01-21-2020
04:20 PM - Ghost1 quoted Ouch in post Uh oh
from what I can tell you'...
01-17-2020
09:59 AM - Victor. quoted Ghost1 in post Living robots made with dna.. And concrete that can heal itself. Yo... Wtf is going on man???
Yurppp What up boss J...
08:38 AM - Ghost1 quoted Genocide in post Living robots made with dna.. And concrete that can heal itself. Yo... Wtf is going on man???
Holidayyyyyyyyyyy bags. Wuddu...
01-16-2020
11:11 PM - Genocide quoted Ghost1 in post Living robots made with dna.. And concrete that can heal itself. Yo... Wtf is going on man???
Gone Holidayyyyyyyyyyy b...
01-09-2020
07:19 PM - Immolate quoted Ghost1 in post Ramen
Immo 3 drinks from cirrhosi...

All times are GMT -4. The time now is 09:10 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
Google+