Netcees  

Go Back   Netcees > Members List

Amen has a brilliant futureAmen has a brilliant futureAmen has a brilliant futureAmen has a brilliant futureAmen has a brilliant futureAmen has a brilliant futureAmen has a brilliant futureAmen has a brilliant futureAmen has a brilliant futureAmen has a brilliant futureAmen has a brilliant future

Amen Amen is offline

Obnoxious

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 43
  1. John Dillinger
    09-06-2018 12:54 PM
    John Dillinger
    Bitching over 1 vote when you’re still probably gonna win. Pathetic my G
  2. John Dillinger
    09-06-2018 12:11 PM
    John Dillinger
    Ok then DQ my vote G
  3. John Dillinger
    09-06-2018 11:51 AM
    John Dillinger
    Didn’t say it was against him I just saw a better flip of what u we’re trying to do
  4. John Dillinger
  5. Killing Spree
    08-31-2018 07:38 AM
    Killing Spree
    Explain how my wording is bad in that bar and how to fix it
  6. Killing Spree
    08-20-2018 07:36 AM
    Killing Spree
    Works for me
  7. Killing Spree
    08-19-2018 01:03 PM
    Killing Spree
    Ppl are retarded in this 1-2 league I swear to gawd
  8. Killing Spree
    08-14-2018 03:43 PM
    Killing Spree
    Meh me again and I sweartagawd
  9. Killing Spree
    07-26-2018 12:39 PM
    Killing Spree
    Yo that viper bar in 1-2 sweat I’ve seen that before... have you?
  10. bleak
    07-15-2018 10:44 PM
    bleak
    Na Orc had a fresh flip tho and it had swag which carried it a lot

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Join Date: 05-06-2016

Mentions

09-22-2018
06:33 AM - Amen mentioned Innovator in post NBL Week 5 Magcast
...e Bayou vs Big bolo Innovator.
09-21-2018
10:54 PM - Innovator mentioned Amen in post NBL Week 5 Magcast
Amen Listen back I foun...
07:34 PM - Cred mentioned Amen in post Real Shit...
On Amens body his dick is lo...
06:21 PM - Knucklehead mentioned Amen in post NBL Week 5 Magcast
... man big baby Witty Amen Sharp Dominate Beyon...
05:45 PM - Innovator mentioned Amen in post Anyone wanna talk about the NBL podcast style?
...s to John Dillinger Amen and Hush Knucklehead...
10:58 AM - Amen mentioned Knucklehead in post Real Shit...
...iscussed here... Knucklehead - same as above... ...
10:16 AM - Jabari Black mentioned Amen in post 1-2 PUNCH PLAYOFFS ROUND 2 MAG: HOEDOWN NO-SHOWDOWN
...re the lower seed! Amen And preciate that...
05:31 AM - Amen mentioned For Battling in post 1-2 PUNCH PLAYOFFS ROUND 2 MAG: HOEDOWN NO-SHOWDOWN
...te the effort. RIP For Battling
05:11 AM - Amen mentioned bleak in post THE ROAST OF CLAYTON HAGGARD AKA MALCOLM TECHS
bleak This is who I thoug...
12:43 AM - Jabari Black mentioned Amen in post 1-2 PUNCH PLAYOFFS ROUND 2 MAG: HOEDOWN NO-SHOWDOWN
... Amen ...
09-20-2018
11:35 AM - Amen mentioned For Battling in post Round 2: Chat/Predictions
For Battling You alright, dude? ...
09-19-2018
05:24 AM - Amen mentioned Innovator in post Rabbits
...ist, Dull Boy! Lol Innovator
09-18-2018
06:32 AM - Amen mentioned Aero in post Ya'll still talking about eminem
... is Drake. right Aero ?
06:24 AM - Amen mentioned Flow in post Round 2: Chat/Predictions
Flow appreciate it.
06:23 AM - Amen mentioned dull boy in post Rabbits
...l. Frustrating. dull boy does this mean I"m g...
12:17 AM - Jabari Black mentioned Amen in post Round 2: 2. Blue Bayou vs 10. Amen - OPEN FOR VOTES
...GHT Blue Bayou Amen

Thread Tags

03-07-2018
07:43 PM - For Battling tagged Amen in thread ROAST OF AMENS WIFE
08-12-2016
06:26 PM - I <3 DICK tagged Amen in thread Beyond
08-11-2016
01:30 PM - I <3 DICK tagged Amen in thread Friendship Whoa's

Quotes

09-21-2018
11:06 PM - Innovator quoted Amen in post NBL Mag Podcast ft. Inno, Amen, Hush, John Dillinger and Knucklehead is up
JD has more of a southern...
08:16 PM - Amen quoted Cred in post Real Shit...
On Amens body his dick is...
05:51 PM - Lets Get It quoted Amen in post Best Album from a White Rapper
Wait... Do people actuall...
05:45 PM - Flow quoted Amen in post 1-2 PUNCH PLAYOFFS ROUND 2 MAG: HOEDOWN NO-SHOWDOWN
It's all good man. I had...
02:46 PM - bleak quoted Amen in post THE ROAST OF CLAYTON HAGGARD AKA MALCOLM TECHS
bleak This is who I th...
02:40 PM - Amen quoted Blue Bayou in post NCG's
mehh apparently the shipping ma...
02:31 PM - Amen quoted Flow in post 1-2 PUNCH PLAYOFFS ROUND 2 MAG: HOEDOWN NO-SHOWDOWN
It was. I slept on you. Y...
02:20 PM - Flow quoted Amen in post 1-2 PUNCH PLAYOFFS ROUND 2 MAG: HOEDOWN NO-SHOWDOWN
Amen came off an upset wi...
02:19 PM - Knucklehead quoted Amen in post Anyone wanna talk about the NBL podcast style?
I could step away from th...
02:17 PM - Blue Bayou quoted Amen in post NCG's
Amen referred me lol i...
02:15 PM - Blue Bayou quoted Amen in post NCG's
... call them and say "Amen" referred me
02:14 PM - Amen quoted Destroyer in post NCG's
Looks like you got a Tonawanda...
02:08 PM - Blue Bayou quoted Amen in post NCG's
Looks like Barcotic w/ a ...
01:31 PM - Amen quoted John Dillinger in post NCG's
Bayou ain’t real enough to post a...
11:57 AM - Ghost1 quoted Amen in post Real Shit...
LOL thoughts about me bei...
11:51 AM - Amen quoted Ghost1 in post Real Shit...
the mind (the soul) is sepa...
05:09 AM - Amen quoted Innovator in post Best Album from a White Rapper
Next nigga to post a white rap...
09-20-2018
10:01 PM - Blue Bayou quoted Amen in post Round 2: 2. Blue Bayou vs 10. Amen - OPEN FOR VOTES
...LL wouldn't see any Amen-Ra's
05:17 PM - Victor. quoted Amen in post Week 4 Chat
I'd help but sadly the du...
03:15 PM - dull boy quoted Amen in post MGK Breakfast club interview
Who's your top 5? Eyedea...

All times are GMT -4. The time now is 07:47 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.
Google+