Netcees  

Go Back   Netcees > Members List

NYCSPITZ has a brilliant futureNYCSPITZ has a brilliant futureNYCSPITZ has a brilliant futureNYCSPITZ has a brilliant futureNYCSPITZ has a brilliant futureNYCSPITZ has a brilliant futureNYCSPITZ has a brilliant futureNYCSPITZ has a brilliant futureNYCSPITZ has a brilliant futureNYCSPITZ has a brilliant futureNYCSPITZ has a brilliant future

NYCSPITZ NYCSPITZ is offline

SYRACUSE

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 22
  1. House of Leaves
    10-01-2016 06:02 PM
    House of Leaves
    A soul, and an fat wifefat wifefat wife-- as well as pre-conceived notions of darker egos, both in literature, and mathematics, are none theless Not something; (to be debated),

    even at Tantalizing levels of the sub conscious... in particular, with respect to collaborations w/ other artists, [not s(c)ene in a baker'z dozen, halloween, or so] once in a life time occurances are Really not worth it.

    -Diode often missed the deceased author's internet presence. His vacation could begin, unless he so desired the "time" efforts of, censorship, out of kindness.
  2. Zinc 2 Yourself
    06-15-2016 03:55 PM
    Zinc 2 Yourself
    Fuck wit u
  3. asylum
    05-18-2016 03:08 AM
    asylum
    YO
  4. SHECK WES
    04-19-2016 12:54 AM
    SHECK WES
    Word to chyeah
  5. Chyeahhh!!!
    10-19-2015 08:41 AM
    Chyeahhh!!!
    nigga you suck donkey kong dick
  6. Hush
    08-25-2015 06:48 AM
    Hush
    Pussy ass China boy lol
  7. oats
    05-05-2015 08:49 PM
    oats
    I'll add it to the very long list of things you'll always be inferior to me at.
  8. El Muffin
    05-05-2015 05:15 PM
    El Muffin
    I did wot u requested. Won't help lol

    I'm in red
  9. oats
    05-05-2015 11:13 AM
    oats
    I SEE YOU TALKIN SHIT SON
  10. Arid
    12-15-2014 09:05 PM
    Arid
    Nice repetion use. For real. Good luck.

About Me

  • About NYCSPITZ
    Record
    31-33
    Champed1
    - Write Night II
    Champed2
    - Alias Topical Tournament
  • Signature
    UNIFIED THEORY

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 09-21-2019 07:27 PM
  • Join Date: 01-28-2013

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 15

Mentions

09-12-2019
11:38 PM - NYCSPITZ mentioned Genocide in post Def gonna hop on gear
...e universe though. Genocide
08-30-2019
08:43 PM - Clout mentioned NYCSPITZ in post Sinacog vs. NYCDSPITZ - Topical
...ittle statue" NYCSPITZ i got you Aero ...
08-26-2019
07:40 AM - Pakistani Hand Cannon mentioned NYCSPITZ in post 52 books 2019 challenge
...ht speak to you. NYCSPITZ...recommend me a boo...
08-21-2019
08:43 AM - Answer mentioned NYCSPITZ in post Any holla front ppl?
...e you've been in NYCSPITZ to confirm
08-20-2019
08:27 PM - NYCSPITZ mentioned Adonis in post What happened to Aeros thread about Adonis??
...ervision at 35 y.o. Adonis
08:05 PM - NYCSPITZ mentioned Adonis in post What happened to Aeros thread about Adonis??
...chool logic dumbass Adonis
07:55 PM - NYCSPITZ mentioned Adonis in post Adonis is a dumb faggot
...s lars' dick taste? Adonis
08-18-2019
08:39 PM - NYCSPITZ mentioned Adonis in post Adonis is a dumb faggot
Adonis lol dumb pussy
08:38 PM - NYCSPITZ mentioned Adonis in post What happened to Aeros thread about Adonis??
Adonis i got a low left hoo...
08:09 PM - NYCSPITZ mentioned Adonis in post What happened to Aeros thread about Adonis??
... sociopath and that Adonis has sub high school ...
08-16-2019
05:50 PM - NYCSPITZ mentioned Adonis in post Semi Final Chat/Predictions
Ok Adonis has spoken. Lars pos...
10:39 AM - NYCSPITZ mentioned Adonis in post Semi Final Chat/Predictions
...at's cool with you Adonis. Pure comedy...but l...
08-10-2019
04:33 PM - NYCSPITZ mentioned Adonis in post Seth Scienberg wants to fight me!?????
...//discord.gg/ZGqcw6 Adonis
02:16 PM - Adonis mentioned NYCSPITZ in post Seth Scienberg wants to fight me!?????
NYCSPITZ Flow There's an o...
08-09-2019
08:42 PM - Adonis mentioned NYCSPITZ in post Summer Classic Topical Semi-Finals Open for Votes
... Mr. J Innovator NYCSPITZ Master Rock
08-08-2019
08:28 PM - NYCSPITZ mentioned Blue Bayou in post Semi Final Chat/Predictions
...Witty came correct Blue Bayou where u at
08-07-2019
07:47 PM - NYCSPITZ mentioned Diablo in post Quarter Finals Mag: Blink and Get Caught
Diablo dropped

Quotes

09-19-2019
10:09 PM - Pakistani Hand Cannon quoted NYCSPITZ in post Def gonna hop on gear
Nah fam hop on gear lol nigg...
09-15-2019
07:58 PM - NYCSPITZ quoted Pakistani Hand Cannon in post Wow I just found the next bitcoin
fixed this for you lil nigga you're wel...
09-13-2019
07:56 PM - NYCSPITZ quoted PancakeBrah in post Def gonna hop on gear
I haven't lifted in 5+ years am ...
09-12-2019
11:38 PM - NYCSPITZ quoted Eŋg in post Def gonna hop on gear
i'm good. i just have a p...
10:26 PM - NYCSPITZ quoted Snitching is gangsta in post Def gonna hop on gear
Shut up bitch I dare you to suck my ro...
08:54 PM - Raptor. quoted NYCSPITZ in post Wow I just found the next bitcoin
Prob 2020 q3/4 Hit me up w...
08:54 PM - NYCSPITZ quoted uh-oh in post Def gonna hop on gear
repped im tryna get fuck...
07:52 PM - NYCSPITZ quoted Raptor. in post Wow I just found the next bitcoin
When? Prob 2020 q3/4
05:26 PM - Raptor. quoted NYCSPITZ in post Wow I just found the next bitcoin
Def rolling to the cornell su...
05:04 PM - NYCSPITZ quoted sraL in post Championship: Witty vs. Diablo [WITTY WINS 6-0]
lmao there were no winner...
05:01 PM - NYCSPITZ quoted Raptor. in post Wow I just found the next bitcoin
Now you’re trolling Yo...
09-11-2019
11:41 AM - Raptor. quoted NYCSPITZ in post Wow I just found the next bitcoin
Welcome to the pi squad sym! ...
09-08-2019
08:37 PM - NYCSPITZ quoted boof in post Wow I just found the next bitcoin
hey is this still a good ...
08-29-2019
11:08 PM - Big Bolo quoted NYCSPITZ in post This stoop fagt Rugged
LOL nahhhh that last bit of r...
08:54 PM - NYCSPITZ quoted RAPTOR.. in post This stoop fagt Rugged
You didn’t know? LOL I gue...
08:46 PM - NYCSPITZ quoted Eŋg in post This stoop fagt Rugged
Sharp i will walk you thr...
08-27-2019
09:42 PM - NYCSPITZ quoted .Raptor. in post This stoop fagt Rugged
Oh great mensa incel, please ...
08-26-2019
09:28 AM - NYCSPITZ quoted Pakistani Hand Cannon in post 52 books 2019 challenge
did i not say word nigga? lol tf anyway...
07:42 AM - Pakistani Hand Cannon quoted NYCSPITZ in post 52 books 2019 challenge
...ht speak to you. NYCSPITZ...recommend me a boo...
06:01 AM - Pakistani Hand Cannon quoted NYCSPITZ in post This stoop fagt Rugged
It's real but I can't let it ...

All times are GMT -4. The time now is 07:57 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
Google+